Blogowy styl, czyli polska moda
Na początku blog odzieżowy był jedynie metodą na nawiązanie kontaktu z podobnymi dziewczynami i podzielenia się odzieżową pasją. Dziewczyny pokazywały, co udało im się upolować w czasie wyprzedaży albo w ukochanych szmateksach. Czasami sukienki popularnej marki kupowały faktycznie za 5zł. Umawiały się spotkania, wymieniały się odzieżą, a czasami jakaś znana firma obuwnicza podawała jakiś prezent. Zjawisko stało się popularne tak mocno, że zaktywizowało się wiele blogów, a najbardziej znane przemieniły się w zawodowe strony WWW pozwalające na spore zarobki.
Projektanci na blogach
W związku ze zmianami popularne blogerki nie tak często zakładają kurtki złowione na promocjach, dzisiaj wygrywają najlepsi projektanci. Bardzo dużo blogerek szerzy twórczość polskich projektantów, którzy dopiero wkraczają na rynek – szkolenia dress code. Blogerki dostają więc drogie ubrania, nie pamiętając już, jak dużą wartość miało kiedyś 5 zł podczas promocji w ciuchlandzie. Zazwyczaj atakowane i naturalnie oczekiwane są pomysły projektantów dla znanych sieci odzieżowych.
Ubrania światowych marek nie są masowe, a w modzie najczęściej chodzi o to, żeby wyróżnić się od pozostałych. To zdecydowanie pozytywna wiadomość, że mamy blogerki, które mają możliwość ubierać się ekskluzywnie.
Blogerka to zawód?
Dziewczyny, które odniosły sukces w świecie internetowej mody, dzięki kreatywności i udanym zdjęciom, jeżdżą po całym świecie jako ambasadorki znanych marek. Są zapraszane na najciekawsze imprezy w towarzystwie gwiazd, odwiedzają każdy Fashion Week. Nie spodziewały się, że z blogerek prezentujących spontaniczne zestawy ubrań będą poważanymi modelkami, stylistkami – personal shopper poznań, czy też projektantkami. Jeżeli jakaś z nich włoży sweter włóczki LadyM, wiadomo, że tysiące fanek pobiegnie do sklepu po taki sam.