Dropshipping biżuterii – proste rozwiązanie dla malutkich firm.

gdziekolwiek jedziesz, bądź przygotowany na każdą okoliczność

Dropshipping biżuterii – proste rozwiązanie dla malutkich firm.

Z początkiem wyjaśnijmy czym jest dropshipping. Jest to typ logistyczny sprzedaży przez Sieć polegający na przekazaniu procesu wysyłki artykułów na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym przynosi się do zbierania zamówień i wysyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę produktu do klienta.

biżuteria

Autor: Kate&Kate
Źródło: Kate&Kate

Dropshipping biżuterii jest trafnym rozwiązaniem dla małych sklepów, które na ogół sprzedają swój towar w mniejszych liczbach i nie chcąmrozić środków na masowe zamówienia zasobów od dostawców lub wydłużać terminu realizacji zamówień poprzez ich komasowanie. Zamiast dużej przesyłki do sklepu, dostawca sam spełnia wysyłki towaru prosto do klienta. Decydując się na dropshipping biżuterii nie zapomnij o tym, by nabywać tam, gdzie hurtownia z biżuterią (hurtownia z biżuterią) jest godnie przygotowana do proponowania takiego typu współpracy (sprawdź więcej tutaj: informacje: po więcej informacji na stronę ). Niszowe hurtownie nie oferują odpowiedniego zaplecza produktowego, aby prowadzić e-biznes. Prowadząc internetowy sklep z biżuterią świetnie zdajesz sobie sprawę z tego, jak wartościowe jest utrzymanie i rozwój stanów magazynowych, dbanie o dostępność towaru czy też poszukiwanie nowiutkich dostawców. Wiesz ile środków kosztuje osiągnięcie zamówień, opakowania, ceny wysyłki, kadra itd.

Naszyjniki

Autor: Evelyne La Hola
Źródło: Kate&Kate

Wybierając dropshipping biżuteria umożliwi ci to: wzrost różnorodności propozycji – można rozszerzać i pogłębiać ofertę i także szybciej wprowadzać nowe produkty – porządnie przygotowani dostawcy zezwolą wprowadzać do oferty nowe produkty za pomocą kilku kliknięć. To trochę prędzej, niż czekanie kilkunastu tygodni albo niekiedy miesięcy na dostawę artykułu do magazynu, trzymanie kosztów wiecznych na niższym rzędzie – dodatkowa sprzedaż w tym modelu nie zwiększy kosztów stałych personelu, za odbiór, przechowywanie, wysyłanie i obsługę zwrotów towaru, zredukować ryzyko – jeżeli wyrób się nie sprzedaje, nie zostajesz z pełnym magazynem.

Możesz eksperymentować z różnymi ofertami, bez wkładania zbyt wiele na początek oraz poprawić jakość – ogromnym skarbem nawet niewielkiego sieciowego sklepu z biżuterią jest usatysfakcjonowany kontrahent.